2015/2016

25. dubna 2016

1. Zasedání žákovského parlamentu

Datum: 21.9.2015
Účast: všechny třídy přítomny
Program:
1.) Přivítání nových členů, zahájení.
2.) Seznámení se s pravidly a funkcemi žákovského parlamentu.
3.) Předseda: Dominik Tacák, Místopředseda: Jan Garba, Zapisovatel: Dominik Laník
4.) Logo žákovského parlamentu: Zástupci jednotlivých tříd rozhlásí, že se bude konat „soutěž“ o logo žákovského parlamentu. Každý žák může udělat návrh a potom ho odevzdat buď zástupci parlamentu v jeho třídě, nebo paní učitelce Magincové. Loga noste do 15.10.2015 .
5.) dále pokračujeme v charitativní akci s názvem Dobrý anděl a finančně podporujeme dvě rodiny v těžké životní situaci
Zapsal: Dominik Laník, IX.B

2. Zasedání Žákovského parlamentu

Datum: 19. 10. 2015
Docházka: nepřítomní zástupci ze tříd: 6. C, 8. C
1.) Jako první bod jsme se domluvili, že naše škola bude pokračovat v činnosti pro nadaci Dobrý anděl, ale tentokrát se NEBUDOU vybírat žádné peníze, ale doplatíme to zbytkem z minulého roku.
2.) Dostali jsme úkol, vytvořit logo pro projekt Erasmus+.
Téma loga je: Efektivní komunikace-úspěšná budoucnost
Povinné prvky: vlajky zemí: ČR, Slovenska,Slovinska,Bulharska,Polska,Lotyšska a Portugalska + vlajka EU a název projektu Erasmus+
Termín dodání je do 6. 1. 2015
3.) Vyhodnocení soutěže o logo parlamentu: Nejlepší práce:
Kocmánková Michaela 5. B
Žídková Nela 7. B
Kaleta Matouš 7. B
4.) Městský parlament- naše škola se už tohohle projektu nadále nebude účastnit
5.) Je zahájen výběr víček od pet lahví, víčka nosit do kabinetu p. uč. Konečné
6.) V prosinci začneme opět s výběrem nepotřebných věcí pro sociálně slabé, jako jsou například hračky, stolní hry apod.
7.) Kvůli nepořádku ve třídách si každá třída zvolí službu, která na pořádek bude dohlížet.
8.) Spolupráce s ekotýmem školy v projektu „se stromy“.
9.) Soutěž s názvem „Větrníkový den“, pomoc lidem s vážným onemocněním, vyrobit jakýkoli větrník a donést ho p. uč. Konečné.
Napsal: Dominik Laník IX. B

3. Zasedání žákovského parlamentu

Datum: 1. 12. 2015
Účast- nepřítomni: 5.A, 5.B, 5.C
Program:
1.) Dobrý anděl (malé informace o tom, jak probíhá podpora, kolik je na finančním účtu)
2.) Soutěž o logo Erasmus- za vítězný obrázek, který byl zvolen žákovským parlamentem nakreslili Matouš Kaleta a David Glac ze třídy 7. B
3.) Větrníkový den- účastnili se hlavně třídy z prvního stupně a do soutěže se posílají tři vybrané nejlepší fotky, podle fotek ŽP určil, které třídy měly nejlepší větrníky a stanovil pořadí: 1.místo získává třída 3.B, 2.místo obdržela třída 1.C a poslední 3.místo vyhrála třída 7.A
4.) Dále se zajišťovali čerti pro Mikulášský průvod, který se bude konat 4. 12. 2015
5.) Stále se na naší škole koná sběr víček, které budou předané rodině se zdravotně postiženým dítětem
6.) A nakonec probíhá sběr hraček pro děti z dětských domovů apod. , hračky odevzdávejte do 9. 12. 2015 do kabinetu paní učitelky Magincové nebo paní učitelky Konečné.
Zapsal: Dominik Laník, IX.B

4. Zasedání žákovského parlamentu

Datum: 29 .2. 2016
Docházka: nepřítomni: 5.C, 5.D, 9.A
Zhodnocení proběhlých akcí:
- turnaj ve stolním tenisu pro žáky 1. stupně hlášená malá účast
- Dobrý anděl- nadále podporujeme dvě rodiny, na které už jsou veškeré finanční prostředky vybrány (Tří králová sbírka, dotace od Erasmus+)
Probíhající akce:
- sběr víček pro nemocné děti stále probíhá- parlament žádá o větší aktivitu pro žáky druhého stupně!
Připravované akce:
- turnaj ve stolním fotbálku pro žáky 7. – 9. ročníku, měsíc březen nebo duben, zájemce zajistí J. Muržín, 8.B
- barevný týden- 21. - 23. 3. 2016
- maškarní bál- pro děti z prvního stupně, uskuteční se 5. 3. 2016 v tělocvičně školy, parlament zajistil pomocníky pro organizaci celé akce
Zapsal: Dominik Laník, IX.B


5. ZASEDÁNÍ ŽÁKOVSKÉHO PARLAMENTU


Datum: 25. 4. 2016
Docházka: 6. A, 6. B, 6. C, 7. A, 7. B, 7. C, 8. A, 8. B, 9. A, 9. B, 9. C
Nepřítomni: 5 .A, B, C (ŠVP)
Program:
1) Nadační fond Dobrý anděl-certifikát, vzkazy od rodin, poděkování od týmu Dobrého anděla 2) Soutěž ve stolním fotbálku- zhodnocení 3) Soutěž o nejhezčí mandalu /termín odevzdání - 6.5. 2016 4) Soutěž pro 1. stupeň – Karaoke (v průběhu května) 5) Sbírka víček pro Tomáška, nově pro Adélku- do konce května, poté předání 6)Štrůdlování – 1. stupeň - seznamy, organizace (ke zvážení) 7)Řád školy – chování žáků hlavně o přestávkách, kontrola pořádku ve třídách 8) Probrat se třídami návrhy na akce, mimoškolní činnosti, besedy, soutěže
Zapsal: Dominik Laník, IX.B


Přehled starších článků | Počet přečtení: 4883x


Partneři naší školy


 

Další informace

Partneři naší základní školy Gen. Píky

Přepnout na klasické zobrazení

Kontakt

Základní škola Ostrava
Gen. Piky 13A
příspěvková organizace
Ostrava, 702 00

IČ:     709 339 28
DIČ : CZ 709 339 28
IZO:   102 508 119
Tel.:   596 612 102
Fax:   596 637 257
ID datové schránky: 6vqmqrp

sekretariat@zsgepiky.cz
www.zsgepiky.cz
 

Další informace